the witcher the witcher
3450
BLOG

Donald Tusk śpiewa i ostrzega

the witcher the witcher Polityka Obserwuj notkę 24

    Tak dokładnie to tylko myśli o śpiewaniu. Śpiew jednak się rozlega, obraz przed złym ostrzega. 

   Tomorrow belongs to me Cabaret Edycja Polska

 

 

 

Nad łąką roztacza słońce swój blask
A jeleń swobodnie po lesie gna
Zbierzmy się razem by powitać burzę
Jutro należy do mnie!
Jutro należy do mnie!

Zielone od liści są gałęzie lip
Do morza mknie złota nić Renu
Lecz gdzieś tam chwała czeka, skryta w cieniu
Jutro należy do mnie!
Jutro należy do mnie!


Niemowlę w kołysce zamyka oczęta
Z radością kwiat pszczołę wita
"Lecz wkrótce" szept słychać "powstańcie, powstańcie!"
Jutro należy do mnie!
Jutro należy do mnie!

Więc Ojczyzno, Ojczyzno, daj proszę nam znak
Na który czekają dzieci twe
I ranek nadejdzie gdy świat będzie mój!
Jutro należy do mnie!
Jutro należy do mnie!


Jutro należy
Jutro należy
Jutro należy do mnie!

 

the witcher
O mnie the witcher

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka